יום שישי, 30 בדצמבר 2011

הגושרים מלון בטבע קיבוץ גושרים


מלון הגושרים בקיבוץ גושרים
 

המבנה המרכזי של מלון הגושרים הוקם על שרידי ארמונו העתיק של האמיר פעור, ששלט בעמק החולה עד ימי ראשית ההתיישבות, בתחילת המאה ה 20. עם השנים הוקמו סביב המבנה המרכזי 164 חדרי אירוח ברמות שונות, המתאימים לזוגות ולמשפחות עם ילדים. שישה מהחדרים מותאמים לנכים.

מלון ואתרהנופש קיבוץ הגושרים (Hagoshrim Kibbutz & Resort Hotel) מציע גישה חופשית למרכז הכושר והבריאות, הכולל בריכה מקורה, בריכה חיצונית, מגרש סקווש וסאונה. המלון, המציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, כולל חדרים הדורים, כמו גם ספא.
החדרים והסוויטות המרווחים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום. אם תרצו לצאת החוצה, הצוות יוכל לארגן טיולים לנהר הירדן ולסביבה.
המלון מגיש מזנון ארוחת בוקר ישראלית מדי יום בחדר האוכל. באתר תוכלו למצוא גם מסעדה, חנות מזכרות, וחנייה פרטית ללא תשלום.
האתר ממוקם בקיבוץ הגושרים, ונמצא במרחק של 3 ק"מ משמורת הטבע חורשת טל, ובמרחק של 10 דקות נסיעה מהעיר קריית שמונה. הכנרת נמצאת במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב.
המתחם כולו טובל בירק ובצל, פסלי אבן פזורים בשטח, הקאונטרי קלאב ובריכת השחייה של הקיבוץ פתוחים לאורחי המלון נמצאים במרחק הליכה קצרה כמו גם אתר הקיאקים. צרכניית הקיבוץ ופינת החי נמצאות במרחק נסיעה קצרה לשטח הקיבוץ.

גם ביום חם אפשר לצאת מהחדר, לשבת בכיסא נוח על הדשא, תחת עץ מצל ולצד אחד מפלגי המים של נחל קורןף הזורמים בשטח המלון וליהנות מנופש בריא ושקט, כמו פעם. ארוחות הבוקר והערב בחדר האוכל של המלון מפתיעות לטובה, ומעי שמעוניין ביותר יכול לקפוץ למסעדת גוש הסמוכה, המציעה תפריט חלבי ודגים.

להזמנת קיבוץ הגושרים



מלונות מומלצים באילת




אטרקציות תיירות בקיבוץ הגושרים
עמק הנהר הנעלם 
מסלול הליכה חווייתי ומודרך של שעה, המתאים לכל המשפחה. בשבת יוצא סיור מודרך לכל אורחי המלון ובקיץ בשעו הלילה מתקיים סיור פנסים מרתק ובסיומו קומזיץ, בו תיהנו מביקור בשרידי טחנות קמח, אמת מים, שמורת שבטבטים וכו' ניתן לטייל במסלול זה באופן עצמאי. 

 גן הפסלים 
במרחבי המלון ממוקמים פסלי אבן ייחודיים, פרי יצירתו של הפסל אריה אשכנזי. מתקיימים סיורים חווייתיים הממחישים את סיפור יצירותיו. 

גן חי
בן חי בטבע הממוקם על פלג דן שבזרימתו יוצר אגם טבעי קסום ובי למגוון גדול של בעלי חיים. משמש גם כפנסיון לבעלי חיים פגועים. 

קייקי מעיין הגושרים 
חווית אקסטרים מיוחד רווית מים המתאימה לכל המשפחה בעונ הקיץ שייט קייקים וסירות נהר במגוון מסלולים עם מגלש קיימים מהירה ומקצועית. הנחות מיוחדות לאורחי המלון.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה