יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

מלון דן פנורמה אילת


מלון דן פנורמה באילת

מלון באילת
מלון דן פנורמה באילת

מלון דן פנורמה הינו מלון 5 כוכבים המשקיף על הלגונה, וממוקם באזור החוף הצפוני באילת. המלון מציע חדרים גדולים, בריכת שחייה חיצונית, סאונה וחדר כושר.

כל החדרים במלון דן פנורמה כוללים מרפסת; רובם משקיפים על הלגונה. חלק מהחדרים כוללים גם כניסה חופשית למועדון הטרקלין האקסקלוסיבי, בו מוגשים חטיפים ומשקאות.

דן פנורמה אילת כולל גם בריכת שחייה לילדים, מגרש משחקים ומועדון ילדים המציע מגוון פעילויות.


אטרקציות לילדים בדן פנורמה: צוות בידור עובד מסביב לשעון, בבריכה ובמועדונים. המועדון נראה כמו קרקס, צבעוני ועליז, עם תאורה מיוחדת וציורים יפים על הקירות. הוא מחולק לשלושה: ג'ימבורי לתינוקות, מועדון לילדים עם פינת איפור ותחפושות ופלייסטשן, ומתחם לבני הנוער עם בנד הירו, xbox עם מצלמת קינקט, משחקי ווי ועוד. הבריכה במלון מורשה לקיים רחצות ליליות, ובקיץ אכן מקיימים אותן כהפינינג לכל המשפחה, עם חלוקת קרטיבים בחינם, מפעילים ומשחקי מים. בחופש יתקימו פה שתי הופעות קבועות.

תפריט הילדים בדן פנורמה אילת: המזנון של הילדים יש בו ממתקים, סוכריות, ג'לי ונשיקות על הבוקר. יש גם מאפינס, עוגת גבינה, פיצות, מלאווח, בורקס ו- 6 סוגי קורנפלקס. בערב: טבעות עוף, פתיתים, שניצלים, פסטות ונקניקיות.

ישנו מבחר של מסעדות וברים במלון, המציעים מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים וחטיפים.

דן פנורמה נמצא בהישג יד מטיילת חוף הים התוססת, הכוללת חנויות, מסעדות וברים רבים. פרק השעשועים עיר המלכים נמצא גם הוא בקרבת מקום.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה