יום שבת, 4 בדצמבר 2010

מלון דן אילת


מלון דן באילת


מלון באילת
מלון דן באילת

מלון דן אילת הינו מלון 5 כוכבים הממוקם על חוף חולי באילת. המלון מציע בריכת שחייה גדולה, וחדרים וסוויטות מרווחים שברובם ישנה מרפסת פרטית עם נוף מקסים לים.

חלק מהחדרים של מלון דן אילת מציעים כניסה חופשית לטרקלין המועדון האקסקלוסיבי, בו מוגשים חטיפים ומשקאות במשך כל היום.

מתקני הנופש במלון דן אילת כוללים בריכה עם משחה אישי, בריכת שחייה לילדים, מגרשי סקווש, חדר כושר ומתקני ספא מעולים. מגוון ענפי ספורט מים זמינים על החוף.

בדן אילת ישנן 6 מסעדות המציעות מאכלים מהמטבח הבינלאומי ומאכלים מזרח תיכוניים רבים.

אטרקציות לילדים: 3 מועדוני דנילנד, עם הציוד הכי חדיש שאפשר להעלות על הדעת. מצלמות מהמועדונים משדרות את התמונות לחדר ההורים במלון. מועדון הפעוטות בנוי כמו המערה החשמלית. על תקרת הסלעים שלו מוקרנים סרטוני מחשב מים סוף, המעניקים תחושת שהייה מתחת למים. יש גם ג'ימבורי קטן, מטבחון לפעוטות, שולחנות יצירה, פינת איפור, פינת טלוויזיה ופינת תחפושות מצוידות היטב.
בחדר לבני 11-5 יש משחקי רטרו מעץ, כמו אקדח גומיות, לצד מעין חללית עם משחקי סוני פלייסטיישן 3, ומשחקים בנושא איכות הסביבה. במועדון הנוער לבני 18-12 יש עמדות נוספות של סוני פלייסטשיין, עמדות של בנד הירו עם תופים, גיטרה ומיקרופון, ועוד משחקים טכנולוגיים שיגרמו למתבגרים שלכם לוויברציות עונג עזות. בחוץ יש בריכת פעוטות, בריכה עם מגלשות מפותלות ובריכת זרמים, המסובבת את הילדים.

תפריט הילדים : מזנונים עומדים בדן אילת, וגם לילדים השפע גדול: פיצות מהטאבון, ופל בלגי, מקרר מעדנים בגובהם של הילדים, ועוד. בערב: כנפיים, נקניקיות, פתיתים, שניצלים, פסטה בולונז, פופקורן, ממתקים, מאפינס וגלידה שהילדים לוקחים בעצמם.

להזמנה מלון דן באילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה